Fortune cookie:

Thursday, January 17, 2008

Fwd: The best of Angela

Άντζελα
-Ποια η γνωμη σας για τις μειονοτητες;
-Α δεν ξερω χρυσο μου, εγω εχω μονο πλεονεκτηματα

-Πρεπει να ευγνωμονουμε τον Θεο που ειμαστε Ελληνες και εχουμε αυτην την τοσο ωραια Ελληνικη μυθολογια απο τους αρχαιους, οπως ο Ομηρος και ο Αισωπος
-Το σπιτι μου το εχω κανει υπεροχο, κανονικο μαυσωλειο
-Η νυχτα ειναι πιο λαμπερη απο την μερα, λογω τα φωτα
-Η παρασταση αυτη με ξαναεκανε παιδι παλι απο την αρχη... αλλα ειμαι παιδι
-Στην Τουρκια εχω πουλησει 100000 πωλησεις
-Υπογραψατε για τις ταυτοτητες;
-Οχι, δεν ηξερα που να παω. Ρωτησα να μου πουν αλλα δεν μου ειπε κανεις
-Πως διατηρειτε την σιλουετα σας;
-Τρωω ειδη υγιεινης
-Μα δεν τιθεται θεμα
-Οχι, το τιθω εγω
-Απο τους εν ζωη καλλιτεχνες, χαρηκα που συνεργαστηκα με τον αειμνηστο Στελιο Διονυσιου
-Εχω τοσα πολλα ρουχα που ειναι αδυνατον να τα τακτοποιησω μονη μου.
Αυτη ειναι δουλεια της γκαρνταρομπιστ
-Οταν το καμαρινι της γεμισε με κατσαριδες, ειπε:
-Να φωναξουν τον απολυμαντερ
-Θαυμαζω πολυ τον Γκαντι. Εκανε τοσα για την Κινα
-Απο νεους, μου αρεσουν, η Τσαλιγοπουλου, ο Μπασης, η Πρωτοψαλτη...
Δεν ειναι νεα καλλιτεχνης η Πρωτοψαλτη; Ε δεν ειναι και γερασμενη η γυναικα
-Με κατηγορουν οτι εχω αυλη. Και αυτο μου το προσαπτουν. Αφου εχω μικρο παιδι, που θα παιζει;
-Για μενα οι θαυμαστες μου, κοβουν τις φλεβες μου
-Δεν εχω ενα σωματοφυλακα, εχω δυο, γιατι φοβαμαι και τους εχω για μια ωρα αναγκης. Τον κακομοιρη τον John Lennon πως τον φαγανε δηλαδη;

0 comments:

Post a Comment

feel free post

Label Cloud